دستور شیخ بهائی جهت جدایی و تنفر

بسم الله الرحمن الرحیم

دستور شیخ بهائی جهت جدایی و تنفر

توضیحات طلبه حقیقت: این دستور، جهت جدایی و تنفر بین دو نفر که محبت و علقه‌شان غلط و اشتباه است؛ اما بنا به اینکه حب الشیء یعمی و یصم (عشق، انسان را کر و کور می‌کند) متوجه اشتباهشان نمی‌شوند انجام می‌شود.

 مثلاً والدینی از عشق اشتباه دخترشان به پسری گلایه می‌کنند که باوجود اختلاف‌ها و کفو نبودن‌ها و آزارها و اذیت‌های پسر، دخترشان از او دل نمی‌کند. یا اینکه زوج یا زوجه دچار عشق حرامی شده و پایه‌های زندگی مشترکشان سست شده، این مثال‌ها زده شد که بدانید این دستور از علوم غریبه رحمانی، فقط برای اغراض صحیحه مفید و مجری است؛ اما اگر کسی بخواهد برای اغراض فاسده، مثل ایجاد عداوت بین زوجین یا فاصله انداختن بین فرزند و پدرش یا مادرش و... از این دستور استفاده کند، نه‌تنها فایده نمی‌کند؛ بلکه برای خودش هم آسیب‌زا خواهد بود.

آنچه در این دست از دعاها و طلسمات مهم است، این است که صلاح شخص در نظر گرفته شده باشد نه خواسته‌ها و شهوات خودمان که در این صورت روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

اما شرح دستور:

ختم سوره یس است به این صورت که با طهارت (وضو) روبه‌قبله بنشیند و در سمت چپ خود، کندر دود دهد و قبل از شروع به نیت اجابت عمل و رفع موانع اجابت عمل، مقداری صدقه دهد، سپس:

  • ابتدا یک‌مرتبه بگوید: اللهم صَلِّ علی محمدٍ سَیِّدِ القاهِرینَ اَعداءَ رَبِّ العالَمین
  • 41 مرتبه سوره فاتحه را بخواند.
  • سپس سوره یس را شروع کند تا برسد به کلمه مبین (آیه 12)
  • بگوید: بحق سوره یس، فَقُطِعَ دَابِرُ الْقَوْمِ الَّذِينَ ظَلَمُواْ وَالْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
  • دو کف دست بر زمین بزند و اسم آن شخص را بگوید و سه مرتبه آمین گوید. (اگر اسم شخص را بداند بهتر است و الا مثلاً بگوید فلان شخصی که با او در ارتباط و رابطه است.)
  • ادامه سوره را بخواند تا سوره تمام شود.
  • در آخر یک‌مرتبه بگوید: اللهم صَلِّ علی محمدٍ سَیِّدِ القاهِرینَ اَعداءَ رَبِّ العالَمین
  • در تمام مدت عمل، نیتش اولا اصلاح باشد نه انتقام، و دوما نیت جدایی را در ذهن داشته باشد.
  • این عمل نیازی به تحصین و اصراف عمار مکان ندارد.
  • در اثنای عمل با کسی صحبت نکند و عمل در اتاق خلوت انجام دهد.
  • به تحقق عمل یقین داشته باشد و برای امتحان کردن، این دستور را انجام ندهد.
  • تا 21 روز ادامه دهد و هر گاه به نتیجه رسید عمل را قطع کند.
  1. منبع: کتاب نقش سلیمانی، شیخ بهائی، ص 33

 

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

سبد خرید